Порядок реєстрації РРО (касового апарату).
Дата: 06.05.2014Переглядів: 171533Коментарів: 0

Порядок реєстрації РРО (касового апарату) .

 

Реєстрація РРО здійснюється на підставі "Порядку реєстрації, опломбування та! Застосування реєстраторів розрахункових операцій за товари (послуги)", затвердженого наказом ДПАУ від 01.12.2000 N 614.

 

Для того щоб здійснити реєстрацію РРО (в тому числі і резервного) необхідно звернеться до податкового органу за місцем знаходження СПД. Якщо ж діяльність ведеться не за місцезнаходженням (реєстрації) СПД, то крім реєстрації в своїй ДПС, РРО необхідно поставити на облік і в органах ДПС за місцем фактичного здійснення розрахункових операцій (крім РРО , що використовуються на об'єктах виїзної торгівлі, і резервних РРО ).

 

Крок 1.

 

Необхідно придбати РРО та укласти договір з сервісним центром на його обслуговування. Де сервісний центр видасть документ підтверджує право власності або користування РРО ( договір купівлі-продажу РРО ).

 

Крок 2.

 

Далі вирушаємо до органів ДПС для отримання фіскального номера , де надаємо наступні документи:

  • письмову заяву в довільній формі із зазначенням сфери використання і реквізитів РРО ;

  • копія свідоцтва про держ СПД;

  • оригінал і копія документа, що підтверджує право власності або користування РРО (Договір купівлі-продажу РРО );

  • паспорт на РРО ,

  • оригінал і копію дозволу місцевого органу виконавчої влади на розміщення господарської одиниці (договір оренди, інший документ на право власності або тимчасового використання господарської одиниці).

 

Подаються оригінали разом з копіями, завіреними підписом керівника та печаткою СПД-юр. особи або підписом СПД-фіз. особи. Оригінали документів повертаються СПД, копії залишаються в органі ДПС.

 

За результатами, не пізніше двох днів органи ДПС приймають рішення про реєстрацію РРО з подальшим виписуванням довідки про резервування фіскального номера.

 

Довідка резервування фіскального номера дійсна протягом п'яти днів.

 

Крок 3.

 

Отримавши довідку резервування фіскального номера слід відправиться в обраний вами сервісний центр для перекладу вашого РРО в фіскальний режим і опломбування.

  • Сервісний центр переведе РРО у фіскальний режим

  • Запрограмує шапку чека відповідно до вимог Положення «Про форму та зміст розрахункових документів» № 614 від 01.12.2000р.

  • Видасть довідку про опломбування РРО

  • Видасть акт введення в експлуатацію

 

Крок 4.

 

Далі вирушаємо до органів ДПС де надаємо оригінали акту введення в експлуатацію та довідку опломбування разом з копіями , завіреними підписом керівника та печаткою СПД-юр. особи або підписом СПД-фіз. особи. Оригінали документів повертаються СПД, копії залишаються в органі ДПС.

 

Разом з цими документами необхідно зареєструвати «Книгу обліку розрахункових операцій» (книга КОРО) і «Розрахункові квитанції» (м'які чеки).

 

Крок 5.

 

Орган ДПІ видасть реєстраційне посвідчення, з відміткою про постановку на облік РРО (додаток 3 до Порядку № 614); і зареєстровану книгу обліку розрахункових операцій.

 

Крок 6.

 

При здійсненні підприємством (СПД) діяльності на іншій адміністративній території, до податкової інспекції за місцем фактичного знаходження господарської одиниці, подається:

  • лист у довільній формі, з проханням поставити на облік РРО ;

  • оригінал реєстраційного посвідчення з відміткою ДПІ про взяття на облік РРО .

У реєстраційному посвідченні робиться відмітка ДПІ про взяття на облік в іншому адміністративно-територіальному відділенні і повертається підприємству (СПД).

 

Залишити коментар

Автор:


Текст коментаря: Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.

Введіть код з малюнка: