Автоматизація торгівлі в Запоріжжі, 3 прості кроки
Дата: 03.01.2018Переглядів: 102992Коментарів: 0

1. Визначення необхідності вести облік.

Цей крок найпростіший крок, тому що необхідність вести облік руху товарів і грошових коштів мало у кого викликає сумнів. Причина вести облік в торговій точці - проста і очевидна, це по суті Ваш єдиний шанс залишатися в прибутку не вдаючись до непуполярним способом ведення бізнесу (віялові оплати постачальникам, "агресивна" форма економії фонду оплати праці, і т.д.). Якщо Ви не маєте інформацією необхідної для прийняття управлінських рішень, то у Вашого реалізатора більше влади над вашим магазином (кіоском, кафе) ніж у Вас, якщо Вас такий стан речей влаштовує, то забудьте про автоматизацію, користуйтеся касовим апппарата.

2. Купити обладнання для автоматизації торгівлі.

Тут можна розглянути кілька варіантів, від самого бюджетного - використання комп'ютерного обладнання БО, вже наявного у Вашому розпорядженні. Я б розглядав цей варіант як крайній ... Якщо розглядати два варіанти - використовувати автоматизацію на БО обладнанні або відмовитися через нестачу коштів, то однозначно потрібно використовувати будь-який варіант впровадження обліку і управління залишками. У дуже короткий термін, при правильному використанні у Вас з'являться кошти для інвестування в більш якісне обладнання. Важливо робити відмінності між витратами та інвестиціями ... До витрат можна віднести - наприклад ремонт або оплату комунальних послуг, без даних витрат буде важко продовжувати діяльність, але на зростанні прибутку це ніяк не відбивається. У той час як використання автоматизації постійно рухає Ваш бізнес вперед,

Більш раціонально використовувати нове обладнання для впровадження автоматизації в Ваш бізнес. Нижче наведу пару а просто схем:

Сервер  - стаціонарний комп'ютер або ноутбук. В ідеалі знаходиться поза торгового приміщення. Використовується для зберігання баз даних, програми бек офісу, генерації звітів. У дуже критичному випадку від сервера можна відмовитися і використовувати тільки робоче місце касира, АЛЕ такий варіант ставить під загрозу втрати або конфіскацію всієї облікової статистики по Вашій торговельній точці (в слідстві різних форс мажорних обставин). Комп'ютер з монітором для подібних завдань (з розрахунку на одне робоче місце) обійдеться до 10 000 грн., Якщо робочих місць буде більше, буде потрібно більш потужна конфігурація і відповідно великі інвестиції.

Робоче місце касира  - в ідеалі це монітор від 7 до 12 дюймів, мініПК, сканер штрих кодів і фіскальний реєстратор, Можна вкладеться в 15 000 грн., Самий бюджетний варіант, ноутбук, але економія 2000-3000 грн. не варто потенційних проблем які з ним обов'язково виникнуть (постійні чистки, можливі залиття рідинами, механічні пошкодження, крадіжка). Якщо Ви автоматизуєте кафе (ресторан) то раціонально використовувати POS термінал (моноблок) з сенсорним екраном цінник на них коливається в районі 12 000 - 17 000, сканер штрих-кодів Вам ймовірно не знадобиться, в той час як принтер друку чеків нв кухню для друку встречек буде не зайвим, вартість принтера на стрічку шириною в 80мм. стартує від: 3800 грн., в ідеалі закласти 4100 грн. на принтер друку чеків ComPOS xb EH-80300 з вбудованим зумер для сигналізації кухарям про замовлення. Варто зазначити що ЦСО Каса Запоріжжя має на складі в м

ПІДСУМОК:  для автоматизації одного робочого місця знадобиться інвестувати в обладнання близько 900-1000 у.о. 

3. Вибір програми для автоматизації Вашого бізнесу.

Ми однозначно рекомендуємо використовувати програмне забезпечення -  OpenStore   як саме універсальне і доступне. Використання OpenStore не вимагає колосальних інвестицій на ліцензії. Базовий функціонал автоматизації магазина, кафе, ресторану, обійдеться Вам всього в 300 грн. Дана сума включає в себе вартість оренди  ПО OpenStore,  а також віддалена підтримка.  Дана вартість за настільки багатий функціонал є безпрецедентно низькою для України. 

Які переваги дає ПО OpenStore? Найголовніше - облік кожного продажу, продажу будуть здійснюватися по штрих кодами за допомогою сканера, що виключає або принаймні зводить до мінімуму пересорти на торговій точці. Товар відпускається за цінами встановленими Вами, реалізатор не має можливості їх редагувати, що виключить додаткову націнку "від реалізатора". Систематичні інвентаризації реалізаторами і їх контроль з Вашого боку зведуть нанівець торгівлю "своїм" товаром на Вашій торговельній точці. Крім цього всі продажі будуть потрапляти в облікову програму в якій допомогою базових звітів Ви зможете ефективно відслідковувати динаміку продажів тих чи інших товарів, ефективність касирів. Ваш прибуток за той чи інший період або заробіток тієї чи іншої групи товарів. Це колосальний прорив у порівнянні з традиційним веденням бізнесу.

ОБЕРЕЖНО! Хотілося б Вас відразу застерегти від непродуманих вкладень таких як - покупка, автоматизації на базі касового апарату, це вкрай збиткове рішення з будь-якої точки зору (більш докладно Вам пояснювати наші фахівці в особистій бесіді). Також вкрай популярно використовувати для автоматизації 1С, що не Рекумендуется, тому що Ви залишаєте на робочому місці даний про всі продажах та іншу інформацію, якої зможе скористатися будь-хто і дуже легко. Також є ряд "хмарних" сервісів, які в даний момент не можливо повноцінно використовувати через проблеми з підключення фіскальної техніки (це головна проблема, є і інші)

Залишити коментар

Автор:


Текст коментаря: Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.

Введіть код з малюнка: